Karriär Eden Springs Sverige

Eden Springs är Sveriges ledande vatten- och kaffeleverantör med mer än 20 års erfarenhet av att betjäna arbetsplatser och privatpersoner. Vi sätter kunden i centrum och strävar ständigt efter att alla kunder ska vara 100 % nöjda med våra lösningar.  

Öppenhet, samarbetsförmåga, entusiasm och serviceinriktad är ledorden här på Eden.  

Vi försöker stötta personalens kompetensutveckling med vidareutbildningar, praktik och interna karriärsmöjligheter.

Vi värdesätter anställda med god samarbetsförmåga som delar med sig av sina idéer, tar egna initiativ och som kan jobba självständigt i sann entreprenörsanda. Om du delar Edens värderingar och vill vara med på vår resa får du gärna höra av dig till oss. Se efter vilka lediga platser som utannonseras eller skicka en spontanansökan.

    Lediga tjänster

    Customer Service Team Leader

    Malmö
    Full-time


    Customer Service Team Leader till vårt kontor i Malmö. Som Team Leader ansvarar du för vårt kundtjänstteam på 12 personer som jobbar mot hela nordiska marknaden. Vårt kundcenter arbetar utifrån konceptet ”one-stop-shop” vilket innebär att arbeta med allt från att hantera kunders förfrågningar till merförsäljning och kundekonomi.

    This is what you’ll do:
    Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att etablera och förstärka samarbetet mellan avdelningarna i syfte att ge en total kundupplevelse. Du ska på ett effektivt sätt omsätta ledningens beslut och leda, planera och utveckla verksamheten. Som Customer Service Team Leader kommer du att fortsätta vårt arbete med att bygga rutiner och processer för att lyfta servicenivån ytterligare samt jobba med att kvalitetssäkra vår service till våra kunder. Rapportering och analyser av kundservicenivå är också en del av tjänsten.

    Business Controller

    Malmö
    Full-Time

    Business Controller that will be located in Malmö. The person we are looking for will show great flexibility and hands-on mentality to work as closely to the business as possible. Our Business Controller will have a proven record of working in an International environment, multi-cultural teams preferred. Setting up new tools and processes to support the business and monthly closing process is one of the person’s key competencies.

    This is what you’ll do:

    • Controller for our Nordic countries reporting to Head of Controlling.
    • Responsibility of the Management Accounts preparation including thorough review of the results. 
    • Accountability for the forecast and budget process and active involvement in the budget discussions.
    • Able to provide insightful financial information, prepare analysis and define actions with Management to further improve and ensure follow up.
    • Acting also as business partner to the CFO and MD, plus having the opportunity to gain significant commercial exposure in a leading international business.
    • Seeking to continuously improve processes within the Finance and other departments.
    • Working closely with the Financial Controlling department (located in Sweden).

    Marketing Coordinator

    Malmö
    Part time

    Marketing Coordinator​ located in Malmö.

    This is what you’ll do:
    A person in this position will be responsible for adapting and implementing the central group marketing projects for all business lines in the Nordic region: Sweden, Norway, Finland, Denmark. As a Marketing Coordinator you will translate and execute given marketing campaigns and promotions created by our SQ. In this role, you will also work closely with our Sales Managers to gather information about offers/products and together with our SQ and agencies prepare new offers, brochures etc. The job will also include some online work such as implementation of new promotions and tools online, updates in CSM (Drupal) and adjustments of content marketing for the four markets (blog/social media). The position is a part time position (50%).

    Spontansökan

    Nu söker vi en Customer Service Team Leader Nordic till vårt kontor i Malmö!

    Vi söker dig som har flera års erfarenhet av operativt kundservicearbete. Vi värdesätter tidigare erfarenhet av försäljning samt telefonvana, exempelvis från ett call center. Det är meriterande om du tidigare haft personalansvar samt förstår vikten av ett starkt team med bra sammanhållning och teamkänsla. För att lyckas i rollen som Customer Service Team Leader är du målinriktad, ansvarskännande och strukturerad. Du är stresstålig, flexibel och har förmågan att se situationer ur olika perspektiv. 

    Du kanske idag är Team Leader för ett mindre kundserviceteam och nu känner dig redo att ta dig an en större utmaning med mer ansvar. Du har ett analytiskt tankesätt och är proaktiv med en positiv och lösningsorienterad inställning. Vidare är du driven och initiativtagande med ett starkt kundfokus. Du trivs med att arbeta över funktionsgränserna och ser dig själv som spindeln i nätet som får allt att fungera.

    Det krävs även att du har god förståelse för de skandinaviska språken och talar flytande engelska då du kommer att ha ett nära samarbete med de olika cheferna i de nordiska länderna. Eftersom rollen innebär rapportering och statistik är det ett krav att du har goda kunskaper i Excel

    Ansök